کتاب گوسفند سیاه

کتاب گوسفند سیاه

معرفی و دانلود کتاب صوتی گوسفند سیاه

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گوسفند سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گوسفند سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گوسفند سیاه

برنت منزوار در کتاب صوتی گوسفند سیاه به شما کمک می‌کند تا با شناخت خود، به حداکثر پتانسیل‌تان در زندگی برسید و اصیل‌ترین شکل از شخصیت‌تان را به نمایش بگذارید. با شنیدن این کتاب صوتی، گامی به سوی یافتن ارزش‌های شخصیتان برخواهید داشت و به این ترتیب، به داشتن یک زندگی موفق‌تر نزدیک خواهید شد.

درباره‌ی کتاب صوتی گوسفند سیاه

گوسفند سیاه اصطلاحی در زبان انگلیسی است که به افراد ناسازگار و گستاخ نسبت داده می‌شود؛ کسانی که هم‌رنگ جماعت نیستند و اغلب با سرکشی، مایه‌ی سرافکندگی دیگران می‌شوند. با چنین تعریفی، نمی‌توان انتظار داشت که «گوسفند سیاه بودن» تبدیل به هدف و آرزویی برای کسی شود. بهتر است بگوییم این مفهومی ضدارزش است که احتمالاً همه از آن فراری‌اند. اما برنت منزوار (B a Me swa ) در کتاب صوتی گوسفند سیاه (Black Sheep)، دید متفاوتی به این جریان دارد.

پشم یک گوسفند سیاه را نمی‌توان رنگ کرد! برنت منزوار معتقد است که یک گوسفند سیاه، صددرصد اصیل و واقعی است. نمی‌توان با عوامل بیرونی بر او تأثیر گذاشت تا تبدیل به چیزی شود که نیست. گوسفند سیاه بودن در اینجا به معنای رسیدن به حدی از خودشناسی است که شما را به فردی محکم و قوی بدل کند تا از ارزش‌های شخصیتان مطلع شوید و زندگیتان را حول محور این ارزش‌ها سامان دهید. با معرفی کتاب صوتی گوسفند سیاه همراه شوید تا شما هم گوسفند سیاه درونتان را آزاد کنید و با پیدا کردن ارزش‌های شخصیتان، قوی‌تر و بااراده‌تر زندگی کنید.

پیدا کردن ارزش‌های شخصی کاری شگفت‌انگیز و البته تأمل‌برانگیز است. با شنیدن این کتاب صوتی، پا در جاده‌ی خودشناسی می‌گذارید تا بفهمید چه چیزی واقعاً برایتان ارزش محسوب می‌شود و غیرقابل‌مذاکره است، خط قرمزهای شما چه هستند، هدفتان در زندگی چیست و اساساً چه چیزهایی برایتان مهم‌اند. با واضح شدن تصویری که از خودِ آرمانی و اهدافتان در زندگی دارید، می‌توانید بدون حواس‌پرتی و گرفتار شدن در وسوسه‌های بیهوده به سمت ساختن زندگی ایده‌آلتان قدم بردارید.

کتاب صوتی گوسفند سیاه اثری از برنت منزوار است که با تلاش سهیلا مختاری به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این اثر بوده و شما آن را با صدای غلامرضا صادقی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب گوسفند سیاه

کتاب صوتی گوسفند سیاه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال خودشناسی و تقویت اراده‌تان هستید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند برایتان مفید باشد.

در بخشی از کتاب صوتی گوسفند سیاه می‌شنویم

کوه خودآگاهی سراشیبی لغزنده‌ای برای بالا رفتنه. وقتی ابتدا گوسفند سیاهتون رو شناسایی می‌کنید ممکنه دو یا سه ارزش اصلی رو نام ببرید که حاضر و قابل اثباتن و دو یا سه ارزشی که براتون حقیقت ندارن. اون‌ها چیزهایی‌اند که من بهشون ارزش‌های آرزویی می‌گم که نشون می‌دن می‌خواید چه کسی باشید به جای اینکه نشون بدن واقعاً چه کسی هستید. اینجاست که جنبه‌ی احساسی و آسیب‌پذیری مطرح می‌شه. اینکه مشخص کنید چه چیزی از همه براتون مهم‌تره به شکل غافلگیرکننده‌ای سخته. باید عمیق نگاه کرده و گذشته رو برای تجارب قدرتمندی که شما رو شکل دادن شخم بزنید. در طول این فرایند باید با عدم قطعیت‌های خودتون بجنگید و هر چیز دیگه‌ای تو دنیا که دیگران بهتون می‌گن باید به اون اهمیت بدید رو کنار بذارید.

کتاب گوسفند سیاه

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب