دانلود بازی کلاچ هک شده

ببینید

دانلود بازی کلاچ هک شده

دانلود بازی کلاچ مود 3.2 Clu ch ، بی نهایت و هک شده جذاب ????

بازی ایرانی اندروید بازی اندروید بازی ماشین سواری اندروید بهترین بازی های اندروید

باکس دانلود

گالری تصاویر

دانلود بازی کلاچ 3.2 ModClu ch ایرانی مود برای اندروید

بازی کلاچ Clu ch مود و اصلی توسط استودیوی ایرانی نوموگیم طراحی و به بازار عرضه شده است. این بازی اندروید ایرانی یک بازی بسیار جذاب و هیجان آور در سبک رانندگی و ماشین سواری می باشد. با نصب و دانلود بازی کلاچ Clu ch چه نسخه ی اصلی ، چه هک شده ، چه بی نهایت و چه مود ، هیجان ماشین سواری واقعی را تجربه کنید.

این بازی هیجان انگیز که طرفداران زیادی دارد دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد این بازی در صدر بازی های ماشینی ایرانی و حتی می توان گفت خارجی قرار دارد و شما را میخکوب خواهد کرد پس برای دریافت اطلاعات بیشتر تا پایان این نوشته همراه ما باشید.در این صفحه لینک دانلود نسخه ی اصلی و مود و هک شده ی بازی کلاچ را از پی سی پلاس رایگان با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود بازی کلاچ Clu ch به صورت رایگان منتشر شده است. ولی برای استفاده از یک سری ویژگی ها و امکانات خاص در بازی دارای پرداخت درون برنامه ای نیز می باشد. این بازی هم اکنون توسط بیش از ۵۰۰ هزار نفر دانلود و نصب شده است. طبق رای و نظر کاربران این بازی دارای امتیاز عالی ۴.۵ از ۵ می باشد. توجه کنید در بازی کلاچ حتی در نسخه ی هک شده و بی نهایت گرانترین ماشین خارجی لامبورگینی اونتادور و مرسدس بنز اس ال اس بوده و گرانترین ماشین ایرانی دنا می باشد که چنانچه راننده ی خوبی باشید ، نهایت لذت رانندگی را با clu ch تجربه خواهید کرد.

نکته ی مهم! تیم پی سی پلاس در انتهای این صفحه نسخه ی هک شده ی بازی کلاچ را هم نیز قرار داده بود که به درخواست سازنده ی بازی و هم چنین حمایت از ایشان این لینک حذف گردید. ما هم از شما دوست داران و طرفداران این بازی میخواهیم تا در جهت حمایت از این بازی جذاب نسخه ی هک شده آنرا تهیه نکرده و هموراه با نصب و دانلود نسخه ی اصلی بازی کلاچ سازندگان این بازی ها را حمایت کنیم.

نکته ی بسیار مهم قبل از نصب بازی کلاچ هک شده یا بی نهایت

همانگونه که گفته شد تیم پی سی پلاس در این بخش لینک دانلود بازی کلاچ هک شده ، بی نهایت را قرار داده است اما قبل از نصب بایستی نکات زیر را رعایت کنید.

آموزش بی نهایت کردن سکه و الماس کلاچ????

توجه کنید در ابتدا نسخه ی کلاچ هک شده ، بی نهایت ( مود ) زیر را دانلود کنید و بازی نمایید( ممکن است در برخی دستگاه ها بی نهایت نشود ) اگر بی نهایت نبود حتما باید مراحل زیر را اجرا نمایید.

۱-بعد از اینکه نسخه ی کلاچ هک شده را دانلود کردید ، وارد بازی بشید ، سمت راست بالای صفحه ، روی علامت مثبت ( ) بزنید ، بعدش صفحه ای که باز میشه روی علامت تلگرام کلیک کنید و به راحتی سکه بی نهایت شد????

۲-حالا برای بی نهایت کردن الماس ، پیکان را انتخاب کنید ، سپس روی گزینه ی شخصی سازی بزنید ، حالا یه پلاک براش بزنید و روی دکمه ی ثبت پلاک کلیک کنید. الماسم بی نهایت میشه????

تصویری از اثبات هک شده و بی نهایت شدن الماس کلاچ 

بازی کلاچ دارای گیم پلی عالی و هیجان انگیزی است!

بازی کلاچ دارای گیم پلی عالی و جذابی می باشد. در شروع بازی شما باید به نمایشگاه ماشین رفته و با پولی که دارید، یک ماشین خریداری کنید. ماشین های مختلفی در بازی وجود دارند. از ماشین های ایرانی نظیر پیکان و پراید گرفته تا ماشین های خارجی مانند لامبورگینی اونتادور و پورشه پانامرا.

هر کدام از ماشین ها دارای سرعت، دور موتور، ترمز، فرمان پذیری و پایداری مخصوص به خود می باشند. در این بازی می توانید پس از انتخاب ماشین در شهر به دلخواه خودتان چرخ بزنید. همچنین می توانید با دوستان و خانواده کنار هم بنشینید، با هم مسابقه بدهید و ساعت ها سرگرم شوید.

بازی کلاچ دارای قابلیت سفارشی کردن و شخصی سازی فراوانی است! 

بازی کلاچ دارای قابلیت سفارشی کردن و شخصی سازی زیادی می باشد. در این بازی میتوانید پس از انتخاب ماشین، به اسپرت کردن آن بپردازید. همچنین در بازی می توان رینگ ماشین و یا پلاک ماشین را تغییر داد.

با دانلود بازی کلاچ Clu ch این قابلیت را به کاربر می دهد تا ارتفاع ماشین خود را تغییر دهد. انواع زیادی از برچسب های مختلف در این بازی وجود دارند که می ‌توانید به ماشین خود بچسبانید و به سلیقه شخصی تان ماشین را تزیین نمایید. می‌توانید در این بازی باله عقب هم برای ماشین خود اضافه کرده و زیبایی آن را دو چندان کنید.

همانطور که گفته شد شما میتوانید با دانلود بازی کلاچ اصلی ، بی نهایت ، هک شده و مود به راحتی با شخصی سازی کردن به یک ماشین حیرت انگیز دست پیدا کنید.بخشی از این قابلیت ها شامل موارد زیر می باشند.

1-امکان زدن ریمپ

2-قابلیت استفاده از سیستم پنوماتیک

3-نیترو

4-بک فایر

5-سوپر شارژر

6-دودی کردن شیشه و به طور کلی به یک ماشین ایرانی فوق جذاب دست پیدا کنید.

نکته! از آنجایی که قابلیت ارتفاع زدن در بازی Clu ch دارید بسیاری از گیمرها به اشتباه ارتفاع ماشین را به شدت کم کرده و به اصطلاح کف خواب میکنند که این مورد باعث می شود همچون درواقعیت از موانعی همچون دست اندازها به سختی عبور کنید.پس پیشنهاد می شود یا ارتفاع را به شدت کم نکنید و یا ار پنوماتیک استفاده نمایید.

بازی کلاچ دارای قابلیت بازی تک نفره و دو نفره می باشد!

بازی کلاچ دارای حالت تک نفره و دو نفره است. در حالت تک نفره می توانید در خیابان‌ها بچرخید و هر کاری به دلخواه خودتان انجام دهید. البته در صورتی که حالت تک نفره را انتخاب کنید مراحل مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد.

در قسمت دو نفره می توانید به صورت شبکه ای با دوستان و خانواده خود به مسابقه بپردازید. بازی دارای گرافیک بسیار عالی می باشد. کنترل و هدایت اتومبیل در این بازی بسیار آسان و راحت است. شما می توانید با استفاده از دکمه های فرمان، ترمز و دنده عقب که در پایین صفحه وجود دارند، اتومبیل را به راحتی کنترل کرده و در خیابان به مسابقه بپردازید.

پیشنهادی: از آنجایی که بازی کلاچ دارای نسخه ی مود شده و بی نهایت می باشد که در واقع نسخه ی مود شده و هک شده همان نسخه ی ارتقا یافته و پیشرفته ی اصلی است ، پیشنهاد ما دانلود اینستا ایکس i s ax می باشد که نسخه ی حرفه ای و مود شده ی اینستاگرام است.

ویژگی های بازی Clu ch اندروید

اجرای بازی Clu ch روی کامپیوتر

برای اجرای بازی کلاچ در ویندوز نیازمند نصب یک برنامه شبیه ساز بر روی ویندوز خود هستید که می توانید آن را هم از سایت ما دانلود کنید. نرم افزار های زیادی وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند که از جمله آنها می توان به  بلواستکس  و نوکس پلیر و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

ویژگی های نسخه ی مود شده کلاچ

در این بخش ویژگی هایی که نسخه ی مود بازی کلاچ وجود دارد را به صورت مختصر برایتان توضیح خواهیم داد:

مژده : ایجاد سیستم ذخیره سازی در بازی کلاچ

در تغییرات آخرین نسخه ی بازی کلاچ علاوه بر اضافه شدن پژو روا ، اضافه شدن پژو 207 سقف شیشه ای ، اضافه شدن suba u imp eza ، بهبود داخلی برخی خودرو هاف ، بهبود گرافیک و جلوه های بصری ،رفع مشکل نصب در اندروید 11 و مشکلات جزئی دیگر یک تغییرت بسیار حرفه ای و جذاب را روی نمایی کرده اند که هرچند طبق گفته ی سازندگان بازی فعلا در مرحله ی تست بوده و در برخی از دستگاه ها اجرا نمی شود که در حال رفع این موضوع هستند.آن هم سیستم جدید ذخیره سازی بازی کلاچ می باشد.

ویژگی شماره یک در نسخه ی جدید Clu ch 

در این تغییر سیستم ذخیره ی اکانت ، جایگزین گیم سرویس شده و ویژگی های خاصی دارد.در واقع اینگونه است که این سرویس نیازی به ایمیل و رمز ندارد و با ثبت اطلاعات گیم سرویس با اولین ورود ، اطلاعاتتون برای همیشه در دستگاهتون ذخیره میشه و اگر چنانچه به هر دلیلی بازی کلاچ رو نصب و غیر فعال کنید ، بلافاصله بعد از اولین ورود دوباره تمام اکانت شما خودکار میاد بالا و بارگزاری می شود.

ویژگی شماره دو در نسخه ی جدید Clu ch 

دومین ویژگی نسخه ی جدید بازی کلاچ ، این است که شما هر اکانت را میتوانید فقط در یک دستگاه اجرا کنید که این امر در جهت افزایش امنیت اکانت های شما عزیزان می باشد.هر چند اگر واقعا قصد تغییر دستگاه خود را دارید میتوانید از طریق پشتیبان سازنده ی بازی کلاچ این موضوع را پیگیری و رفع کنید . ایمیل پشتیبان بازی : NomogameCo ac @gmail.com

چکیده و خلاصه ای از بازی کلاچ

همانطور که میدانیم در بین برترین بازی های اندرویدی بازیهای ماشینی همیشه جزو بهترین ها بوده و طرفداران بسیار زیادی دارند.به عنوان مثال کسانی که به دنبال این دست از بازی ها هستند قطعا بازی هایی همچون آسفالت 8 و 9 را بازی کرده اند که گرافیک فوق العاده و ماشین های حرفه ای آن زبان زد همگان می باشد.اما ما در این بخش به معرفی بازی اندروید کلاچ 2020 رفته ایم که یک بازی با ماشین های ایرانی است که قابلیت های فراوانی همچون قابلیت بازی تک نفره ، بازی های چند نفره گروهی ، قابلیت اسپرت کردن ماشین های خود و غیره را دارد.

بعنوان نکات پایانی یادتان باشد که نسخه ی هک شده ی کلاچ هم وجود دارد که در آن شما میتوانید از تمامی آیتم ها و آپشن ها در این بازی بصورت کامل و بی نهایت استفاده کنید که نسخه ی آنرا در پایین قرار داده ایم.هم چنین این بازی در حال حاضر فقط برای اندروید طراحی شده و هیچ گونه نسخه ی ویندوز و کامپیوتر را ندارد.در ادامه میتوانید آخرین نسخه ی بازی کلاچ 2022 را از سرورهای پر قدرت پی سی پلاس دانلود نمایید همچنین می تونید از نسخه های قدیمی تر نیز در صورت تمایل استفاده کنید و لذت ببرید ما همه جوره کنارتون هستیم.راستی یادتون نره که برای بازی با کلاچ هم میتوانید آنلاین بازی کنید و هم آفلاین!

توجه کنید که چنانچه نظری در مورد بازی کلاچ دارید در انتهای این صفحه میتوانید برای ما کامنت کرده تا ما نظرات شما عزیزان را به سازنده منتقل کنیم.

تغییرات آخرین نسخه بازی

‏‏•  اضافه شدن پژو 206 SD ‏• رفع برخی مشکلات جزئی

???? راهنمای نصب

✔️ برای نصب نسخه ی مود شده نسخه ی اصلی را حذف کنید.

✔️ فایل apk بازی را دانلود کنید.

✔️ قبل از نصب فایل بر روی گوشی همراهتان اینترنت خود را خاموش کنید.

✔️ فایل apk را نصب و بازی را اجرا کنید.

⁉️ سوالات متداول

آیا بازی کلاچ بر روی ویندوز نیز نصب می شود؟

متاسفانه جواب خیر است این بازی فعلا فقط بر روی سیستم های اندرویدی قابل نصب می باشد ولی در آیندهممکن است نسخه ی اندروید آن نیز وارد بازار شود.

منظور از نسخه ی مود بازی کلاچ چیست؟

نسخه ی مود یا بی نهایت به این منظور است که شما می توانید از آیتم های مختلف بازی به صورت رایگان یا بهتر است بگوییم با سکه ی بی نهایت می توانید استفاده کنید.

آیا بازی کلاچ آنلاین است؟

خبر خوب این است که شما می توانید این بازی جذاب را به دو صورت آنلای یا آفلاین بازی کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی کلاچ هک شده

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب