پارک خانواده کرج

پارک خانواده کرج

پارک خانواده کرج کجاست؟ معرفی راه‌های دسترسی

شهر کرج، با توجه به آب و هوای مناسبی که دارد هر ساله افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. این شهر باغ های زیبا و سرسبز زیادی دارد که یکی از معروف ترین آن ها پارک خانواده کرج است.

این پارک همان طور که از نامش پیدا است، مخصوص خانواده ها است و می توانید در آن جا بسیار لذت ببرید. اگر قصد داشتید به همراه خانواده تان به این پارک بروید، پیشنهاد می کنیم بلیط های سفر تان را به صورت اینترنتی از سایت معتبر مستر بلیط خریداری کنید.

دسترسی سریع

تاریخچه پارک خانواده کرج 

در زمان های گذشته باغ های فراوانی در این شهر وجود داشته است که در طی ۵۰ سال اخیر با ساخت و سازهای بیشماری روبرو شده اند و برخی از آن ها نیز ویران شده اند. پارک خانواده نیز یکی از این باغ ها بوده که طی گذشت زمان مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است و هم اکنون می توانید از آن دیدن نمایید.

نقشه و معرفی بخش های مختلف

پارک خانواده کرج یکی از بهترین پارک های کرج محسوب می شود و بسیار پارک زیبایی است که می تواند برای تفریحی کودکان و جوانان به همراه خانواده بسیاری جای مناسبی باشد. شما می توانید با خرید بلیط اتوبوس کرج راهی این شهر شوید و در آن جا به دیدن پارک خانواده کرج بروید.

این پارک مساحتی بیش از 80 هزار مترمربع دارد و همچنین دو مجموعه شهر بازی و یک پیست اسکیت بزرگ و پیست دوچرخه سواری به مساحت 1450 متر دارد، که یک فضای عالی را برای افراد ورزشکار و علاقه مند به ورزش فراهم کرده است. پیست دوچرخه ‌سواری پارک خانواده کرج، با مسافت طولانی که دارد یک موقعیت بسیار مناسب برای کسانی است که عاشق دوچرخه سواری هستند.

علاوه بر این یک پیست اسکیت هم در پارک دیده می‌ شود. افراد علاقه مند به اسکیت‌ سواری می ‌توانند وسایل و تجهیزات خود را بردارند و در این محیط به تمرین بپردازند. علاوه بر امکانات ورزشی، برخی امکانات تفریحی و سرگرمی از جمله تونل وحشت نیز در این پارک دیده می شود.

تونل وحشت فضایی ترسناک و مهیج را برای علاقه ‌مندان به این ژانر ایجاد کرده است. همه افراد می توانند به صورت همزمان وارد این مجموعه شوند و هیجان و وحشت را تجربه کنند. البته نا گفته نماند که افراد زیر 12 سال باید حتما با خانواده خود وارد این تونل وحشت شوند.

با این که تونل وحشت پارک خانواده کرج، ترسناک است اما امنیت شما به طور کامل در آن جا تضمین می شود و نیازی نیست نگران باشید. با خرید بلیط قطار کرج می توانید در مدت زمانی کوتاه به این شهر سفر کنید و از تونل وحشت و دیگر امکانات پارک خانواده کرج لذت ببرید.

این تونل وحشت طولی حدود ۳۰۰ متر دارد و حدود ۲ الی ۵ نفر به صورت هم زمان می توانند وارد آن شوند و ۱۰ دقیقه در آن جا نهایت لذت و هیجان را ببرند. این بوستان وسیع دارای برترین امکانات تفریحی و سرگرمی برای علاقه ‌مندان می ‌باشد و جزء برترین بوستان‌ های کرج محسوب می شود.

وجود گونه های گیاهی دیدنی در پارک خانواده کرج و طبیعت بکر آن، این امکان را فراهم کرده است که طبیعت دوستان زیادی برای بازدید از آن به شهر کرج سفر کنند. علاوه بر امکانات ذکر شده، این پارک یک پارکینگ طبقاتی نیز دارد که می ‌تواند پاسخگوی علاقه‌ مندانی باشد که برای بازی، تفریح و گردش به این مجموعه بسیار زیبا می ‌روند.

شرایط بازدید از پارک خانواده کرج

پارک خانواده کرج به صورت شبانه‌ روزی در اختیار علاقه ‌مندان به طبیعت قرار دارد و می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به آن جا بروید و نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارید. اما اگر بخواهید از امکانات تفریحی آن بهره مند شوید، باید هزینه ای را بابت خرید بلیط بپردازید.

آدرس و نحوه دسترسی به پارک خانواده کرج

این پارک بی نظیر در کرج، جهانشهر، بلوار مولانا واقع شده و بهترین راه این است که با ماشین شخصی خود به آن جا بروید. زیرا ایستگاه مترو فاصله زیادی تا این پارک دارد و نمی توانید از آن استفاده بهره مند شوید. همچنین در صورت نداشتن خودروی شخصی، می توانید از تاکسی برای رفتن به آن جا استفاده کنید. ممنون از این که تا انتهای مجله مستر بلیط همراه ما بودید.

نوشته‌های مرتبط

بازار تاناکورای مهاباد کجاست؟ معرفی راه‌های دسترسی

قبرستان گبرها کجاست؟ معرفی راه‌های دسترسی

جشن دیوالی، مجمعی از فانوس‌های نورانی

فرهنگسرای خاوران کجاست؟ معرفی شرایط بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Δdocume .ge Eleme ById( ak_js_1 ).se A ibu e( value, ( ew Da e() ).ge Time() );

پارک خانواده کرج

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب