وام فوری یک روزه بدون ضامن

وام فوری یک روزه بدون ضامن

نحوه دریافت وام فوری یک روزه بدون ضامن

آیا دریافت وام فوری بدون ضامن ممکن است؟ چگونه می‌توان وامی سریع را در اولین فرصت به‌دست آورد، بدون آنکه اجباری در خرید ملک یا طلا وجود داشته باشد؟

سوالاتی که در بالا پرسیده شد، معمولا در ذهن کسانی شکل می‌گیرد که نیاز به نقدینگی دارند و نمی‌خواهند که این پول را از طریق فروش اموال و سرمایه‌های خود به‌دست بیاورند.

پس درصورتی‌که شما هم در دسته این افراد قرار دارید و نمی‌خواهید شاهد فروش املاک ارزشمند خود باشید، تا پایان این مقاله با ما بمانید تا روش‌های مختلف دریافت وام بدون ضامن و فوری را در اختیارتان بگذاریم.

منظور از وام فوری چیست و چه کسانی بیشتر از همه به آن نیاز دارند؟

با توجه به اینکه دریافت وام از بانک، نیاز به داشتن ضامن و طی‌کردن مراحل قانونی زیادی دارد، بسیاری از افرادی که در لحظه نیازمند پول نقد هستند، نمی‌توانند از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

به همین دلیل کسب‌وکارهایی شکل گرفت که با پرداخت وام سریع و بدون ضامن، این مشکل بزرگ افراد را حل کند و در سریع‌ترین زمان ممکن (حتی کمتر از نیم ساعت) یک وام براساس میزان ارزش مالی که به آنها تحویل داده می‌شود، در اختیار افراد قرار دهند.

اما سوال اینجاست که چنین کسب‌وکارهایی، در چه شرایطی حاضر به پرداخت وام سریع و بدون ضامن می‌شوند؟ شرط این بیزینس‌ها برای پاسخگویی به نیاز افراد چیست؟

برای پاسخ به این سوالات، ابتدا باید به‌سراغ بررسی انواع وام‌های فوری موجود در بازار برویم و سپس طبق هر کدام از آنها، شرایط خاصی که دارند را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی انواع وام بدون ضامن و فوری

کسانی که قصد دریافت وام فوری دارند، باید این نکته را در نظر داشته باشند که بدون تحویل‌دادن اموال ارزشمند، نمی‌توانند چنین از مزیت‌های فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شوند.

به همین علت، باید گفت که وام‌های فوری در انواع سیم‌کارت، سفته، سند خودرو، طلا و سند ملکی وجود دارند که هر چه ارزش نقدی آنها بیشتر باشد، وام پرداخت‌شده به صاحب این اموال، افزایش پیدا می‌کند. در ادامه هر یک را بررسی می‌کنیم.

برای دریافت وام بدون ضامن و فوری از طریق سفته، باید چه اقدامی کرد؟

به‌عنوان یک خبر خوش باید بگوییم که دریافت وام سریع و یک روزه، آن هم بدون ضامن در ایران ممکن شده و کسانی که مایل به دریافت آن هستند، می‌توانند از طریق سفته و ملکی ارزشمند، اقدام کنند. البته توجه داشته باشید که برای گرفتن وام میلیاردی با سفته، نیاز به 2 شرط مهم و ضروری وجود دارد.

شرط اول این است که سند یک ملک یا خودرو که مخصوص استان تهران است را، در اختیار موسسه حقوقی قرار دهید. این اسناد باید شامل پلاک خودرو تهران و املاک داخل تهران و حومه آن باشند. در غیر این صورت، هیچ وامی به شما تعلق نخواهد گرفت.

از طرف دیگر، ذکر این نکته ضرورت دارد که به‌ازای تحویل هر سند، شما توانایی دریافت 60 تا 70 درصد از ارزش دارایی‌تان را به‌صورت وام فوری خواهید داشت. برای مثال، اگر ملک‌تان نزدیک به 2 میلیارد ارزش مادی داشته باشد، شما می‌توانید تا یک میلیارد و 300 میلیون، وام دریافت کنید.

آیا می‌توان وام فوری یک روزه را از طریق سند خودرو دریافت کرد؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با وام‌های فوری و نحوه دریافت آنها پرسیده می‌شود، این است که آیا می‌توان از طریق سند خودرو تهران، اقدام به دریافت وام کرد؟ اگر بله، نحوه به‌دست آوردن آن چگونه است؟

در پاسخ به سوالات مطرح‌شده باید گفت که شرایط گرفتن وام با سند خودرو به این صورت است که پلاک ماشین و آدرس درج‌شده روی برگه سبز آن، باید روی تهران تنظیم شده باشد. دقت کنید، این شرط به‌قدری ضرورت دارد که پلاک‌های حومه تهران و کرج، تحت هیچ شرایطی پذیرفته نخواهند شد.

باید اضافه کنیم که برای دریافت وام با سند خودرو، داشتن دسته چک الزامی است و مدل ماشین باید بالاتر از 1390 باشد. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که ارزش مادی ماشین، باید بالای 400 میلیون تومان باشد.

البته بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی که ارزش بالای 400 میلیون تومان دارند، پذیرفته خواهند شد. اما این شرایط تا زمانی قابل قبول خواهد بود که خودروی مربوطه، تاکسی یا وانت نباشد.

علاوه‌بر موارد گفته‌شده، ممکن است بپرسید که به سند خودرو به ارزش 400 میلیون تومان، چه میزان وام تعلق می‌گیرد؟ پاسخ به این سوال بستگی به بررسی شرایط ویژه‌تری دارد. اما به‌صورت کلی، بهتر است بدانید که با ارائه چنین سند خودروی ارزشمند، قطعا وام دریافتی‌تان، کمتر از 200 میلیون تومان نخواهد بود.

معرفی مدارک لازم جهت دریافت وام با سند خودرو

افرادی که نیاز به دریافت وام فوری، کمتر از 2 ساعت با سند خودرو دارند، باید به داشتن شرایط زیر اقدام کنند:

شرایط بازپرداخت وام با سند خودرو چگونه است؟

بازپرداخت وام با سند خودرو، بستگی به شرایط گیرنده وام دارد. در واقع شرکت حقوقی این امکان را فراهم کرده طی یک الی 12 ماه، فرصت پس‌دادن وام را داشته باشید. البته خبر خوب این است که اگر بتوانید اعتبار خود را با خوش‌حسابی افزایش دهید، این شرکت وام را تا 24 ماه برای شما تمدید خواهد کرد.

دریافت وام فوری با سند ملک چگونه انجام می‌شود؟

مشابه آنچه در رابطه با دریافت وام فوری از طریق سند خودرو گفتیم، گرفتن وام با سند ملکی نیز، نیاز به شرایط خاصی دارد که از مهم‌ترین موارد آن، می‌توان به املاک موجود در تهران و حومه اشاره کرد.

ذکر این نکته اهمیت دارد که اگر سند ملک‌تان در حومه تهران قرار گرفته، باید ارزش آن، بالای 3 میلیارد تومان باشد. زیرا در غیر این صورت، هیچ وامی به شما تعلق نمی‌گیرد.

دقت داشته باشید که اگر دارایی‌هایتان شامل شامل اسناد تجاری و زمین می‌شوند، نمی‌توانید به دریافت وام امیدوار باشید. پس سند ملک، باید مربوط به خانه‌ای ارزنده باشد که ارزش آن به بالای 3 میلیارد تومان می‌رسد.

کسانی که برای دریافت وام با سند ملکی، قصد دارند که از دارایی‌های حومه تهران بهره‌مند شوند، به این موضوع توجه کنند که بستن قرارداد بدون داشتن دسته چک، برای این افراد، وجود ندارد.

همچنین داشتن سند تک برگ، بنچاق، پایان کار از موارد الزامی محسوب می‌شود که بدون آنها، شرکت حقوقی حاضر به بستن قرارداد با شما نخواهد بود.

البته گاهی پیش می‌آید که سند به‌صورت دانگی به‌ثبت رسیده است. در چنین حالتی، کسانی که قصد دریافت وام فوری دارند، باید با حضور همه افرادی که در این دارایی سهیم هستند، به انجام معامله بپردازند.

دقت کنید که اگر سند ملک‌تان در رهن باشد، شرکت حقوقی حاضر به دادن وام به شما نخواهد بود. همچنین ذکر این نکته اهمیت دارد که تمام مراحل گفته‌شده، به‌صورت وکالتی انجام نخواهد شد.

معرفی مدارک لازم، جهت دریافت وام با سند ملک

شرایطی که شرکت حقوقی برای دادن وام فوری به افراد تعیین کرده، شامل مواردی است که آنها را در ادامه لیست کرده‌ایم:

شرایط بازپرداخت وام با سند ملک چگونه است؟

با توجه به اینکه ارزش مادی هر ملک، بستگی به مشخصه‌های زیادی مثل متراژ و موقعیت جغرافیایی آن دارد، برای فهمیدن شرایط بازپرداخت وام با سند ملک، بهتر است با مشاوران موسسه حقوقی تماس گرفته و به‌صورت مستقیم با آنها در ارتباط باشید.

وام طلا چیست و دریافت آن، نیاز به چه شرایطی دارد؟

معمولا کسانی که به‌دلیل نداشتن سند خودرو و ملک در تهران، نمی‌توانند از مزیت‌های دریافت وام فوری استفاده کنند، به‌سراغ بهره‌مندی از وام طلا می‌روند.

خبر خوب این است که دریافت وام طلا، به‌عنوان سریع‌ترین و بی‌دردسرترین روش شناخته می‌شود و با توجه به اینکه طلای شما، به‌عنوان ضامن‌تان عمل می‌کند، شرایط خاصی برای گرفتن آن تعریف نشده است.

به همین دلیل این نکته را در نظر بگیرید که اگر طلایی به ارزش 80 تا 90 میلیون داشته باشید، می‌توانید بدون نیاز به چک، ضامن و سند مبلغ مورد توجهی وام دریافت کنید.

ذکر این نکته ضرورت دارد که مراحل دریافت وام طلا به‌صورت کاملا قانونی و شرعی در موسسه حقوقی انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند در کمتر از یک ساعت، به نقدینگی مورد نظرشان، دست پیدا کنند.

باید اضافه کنیم افراد زیادی هستند که روزانه برای تامین پول مورد نیازشان، مجبور به فروش طلاهای خود خواهند شد. اکنون سوال ما این است که گرفتن وام از روی طلا بهتر است یا فروش آن؟

قطعا هیچ‌کس وجود ندارد که فروش طلا را به گرفتن وام از روی آن ترجیح بدهد. ازاین‌رو چه خبری بهتر از این که امکان استفاده از ارزش مادی طلاهای بی‌استفاده‌ای که در گوشه‌ای از خانه مانده‌اند، به‌وجود آمده است؟

علاوه‌بر موارد گفته‌شده، دقت کنید که وقتی طلای خود را به‌فروش می‌رسانید، امکان اینکه بتوانید به همان مبلغی که آن را خریداری کرده‌اید، سود کسب کنید، بسیار پایین است.

علت این موضوع بستگی به مواردی مثل اجرت طلاساز و سود فروشنده دارد. پس اگر بخواهیم یک دیدگاه منطقی نسبت به فروش طلا داشته باشیم، کسانی که برای تامین نقدینگی‌هایشان دست به این کار می‌زنند، مجبور به از دست‌دادن 30 درصد از سود کلی خود خواهند شد.

از طرف دیگر، با دریافت وام فوری از طریق طلا، شما مجبور به پرداخت ماهانه مقدار کمی پول خواهید شد. این در حالی است که طلایتان به‌امانت سپرده شده و بعد از پس‌دادن مبلغ وام، می‌توانید جلوی تمام ضررهای مالی‌تان را بگیرید.

معرفی مدارک لازم جهت دریافت وام طلا

همه افرادی که قصد دریافت وام فوری طلا دارند، باید شرایطی که در ادامه لیست کرده‌ایم را داشته باشند:

گرفتن وام طلا به چه کسانی توصیه می‌شود؟

معمولا افرادی که نیاز به دریافت وام سریع دارند، اما ضامن کارمند ندارند و نمی‌توانند سپرده‌گذاری طولانی‌مدت در بانک کنند، می‌توانند از مزیت‌های وام طلا بهره‌مند شوند.

همچنین کسانی که برای تامین نیاز مالی‌شان، فرصت زیادی ندارند و نمی‌خواهند از مواردی مثل سند ملک و خودرو و در نهایت دسته چک استفاده کنند، می‌توانند برای گرفتن وام طلا، اقداماتی انجام دهند.

دریافت وام فوری از موسسه حقوقی بهتر است یا بانک ملی؟

درست است که شما قادر به باز کردن حساب در بانک‌های ملت، سامان، رسالت، رفاه، پاسارگاد و بسیاری موارد دیگر هستید و می‌توانید روی سند ملکی خود وام دریافت کنید، اما ذکر این نکته مهم است که پروسه دریافت وام از بانک‌های مذکور، نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد.

پس افرادی که نیاز فوری به وام دارند، باید از چه طریقی اقدام کنند؟ آیا باید بین 6 ماه تا یک سال منتظر بمانند تا قادر به دریافت وام باشند؟ کسانی که دارای چک برگشتی هستند و قادر به پیداکردن ضامن نیستند چطور؟ آیا نباید هیچ راهی برای تامین نیاز مالی آنها وجود داشته باشد؟

قطعا خیر! زیرا موسسه‌های حقوقی هستند که با ساده‌تر کردن شرایط گرفتن وام (حداقل برای کسانی که در تهران سکونت دارند) توانسته‌اند به این نیاز جامعه پاسخ داده و شرایط گرفتن انواع وام‌های فوری را برای افراد ایجاد کنند.

جمع‌بندی

وام فوری انواع مختلفی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به وام با سفته، سند خودرو، سند ملک و طلا اشاره کرد. باید بگوییم که شرایط دریافت هر یک از وام‌های گفته‌شده با یکدیگر تفاوت دارد.

اما به‌صورت کلی، کسانی که خودرو پلاک آنها متعلق به تهران است و افرادی که دارای املاک در تهران و حومه آن هستند، می‌توانند از مزیت‌های شرایط به‌وجود آمده استفاده کنند و نقدینگی‌های خود را افزایش دهند.

دقت داشته باشید که گرفتن وام از بانک‌هایی مثل ملت، سامان، رسالت، رفاه و پاسارگاد نیز وجود دارد. اما این بانک‌ها برای اعتماد به گیرنده وام، نیاز به ضامن و سپرده‌گذاری دارند.

به همین دلیل تکلیف کسانی که چک برگشتی دارند و قادر به پیداکردن سریع ضامن نیستند، این است که با کمک‌گرفتن از موسسه‌های حقوقی، نسبت به دریافت یکی از وام‌ها اقدام کرده و به نیاز مالی خود پاسخ دهند.

وام فوری یک روزه بدون ضامن

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب