معدل حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران

معدل حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران

برای مشاوره سامانه معدل حساب بانک مهر ایران

برای مشاوره سامانه معدل حساب بانک مهر ایران

  برای ورود مستقیم به سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران کلیک کنید.

 در ادامه راهنمای تصویری دریافت معدل حساب بانک مهر ایران به نشانی qmb.i  ارائه شده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تسهیل ارائه خدمات خود به مشتریان اقدام به راه اندازی سامانه معدل حساب بانک مهر ایران کرده است که مشتریان این بانک می توانند به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری نسبت به دریافت میانگین موجودی حساب مشتریان اقدام نمایند. دریافت معدل حساب از این سامانه به دو روش و با وارد کردن شماره کارت و یا کد مشتری انجام می شود.

گرچه دریافت معدل حساب از بانک مهر ایران از طریق نرم افزار همراه بانک نیز امکان پذیر است اما استفاده از وب‌ سایت برای دریافت میانگین حساب موجودی گزینه‌های بیشتری برای دریافت وام به مشتری نشان می دهد. به این جهت در این مقاله به معرفی سامانه معدل حساب بانک مهر ایران پرداخته شده است و نحوه ورود به این سامانه و روش دریافت میانگین حساب موجودی با شماره کارت و کد مشتری ارائه شده است.

معرفی سامانه معدل حساب بانک مهر ایران

معدل حساب به معنی میانگین موجودی حساب در پایان هر روز است که نحوه محاسبه آن به این صورت است که از موجودی مشتری در طی چند روز میانگین گرفته می شود. برخی از بانک ها همانند بانک قرض الحسنه مهر ایران این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده اند که به صورت آنلان معدل حساب خود را دریافت کنند و از میزان تسهیلاتی که قادر به دریافت آن هستند مطلع گردند.

محاسبه معدل حساب این بانک از طریق نرم افزار همراه بانک و سایت بانک مهر ایران انجام می شود و مشتریان بانک می توانند با نصب نرم افزار یا مراجعه به آدرس سایت بانک مهر ایران qmb.i میانگین حساب خود را با وارد کردن شماره کارت و یا کد مشتری دریافت نمایند و برای این کار نیاز به مراجعه حضوری به بانک نیست.

مشتریان بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران با استفاده از سامانه محاسبه معدل حساب می‌ توانند تسهیلات متعلق به خود را بر اساس حساب و بازه انتخابی تعیین کنند. که در ادامه این مقاله به نحوه استفاده از این سامانه به منظور دریافت میانگین حساب با شماره کارت و کد مشتری خواهیم پرداخت.

نحوه ورود به سامانه معدل حساب بانک مهر ایران

ورود به سامانه معدل حساب بانک مهر ایران از طریق وب سایت این بانک انجام می شود که با ورود به آن و مراجعه به قسمت سامانه های آنلاین و سامانه محاسبه معدل حساب قابل مشاهده است. در صورتی که از وب‌ سایت برای دریافت معدل حساب اقدام شود، گزینه‌های بیشتری برای دریافت وام به مشتری نشان داده خواهد شد.

آدرس سایت بانک مهر ایران qmb.i را در گوگل سرچ کنید و نشانگر ماوس را در منوی پایین صفحه بر روی قسمت سامانه های آنلاین نگه دارید تا گزینه محاسبه معدل حساب نمایان شود. سپس بر روی «محاسبه معدل حساب» کلیک کنید.

کلیک بر روی محاسبه معدل، صفحه زیر برای شما قابل مشاهده است که می توانید نسبت به دریافت میانگین موجودی حساب خود اقدام نمایید.

راه دیگر ورود به سامانه معدل حساب بانک مهر ایران وارد کردن لینک h p:www.qmb.i ? emp ame=ave age در نوار جستجوی گوگل و جستجوی آن است.

برای ورود مستقیم سامانه معدل حساب بانک مهر ایران  کلیک کنید.

باگسترش تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی، بانک ها اقدام به راه اندازی بستری در فضای اینترنت برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان خود کردند. در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران با ایجاد سامانه اینترنت بانک، امکان استفاده از خدمات آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده کرد. که در مقاله زیر توضیحات بیشتری راجع به آن ارائه شده است.

دریافت میانگین موجودی حساب مشتریان با شماره کارت

دریافت میانگین موجودی حساب مشتریان از طریق سامانه ای که پیش از این معرفی گردید به دو روش انجام می شود و مشتریان هم می توانند با شماره کارت نسبت به محاسبه میانگین حساب مشتریان اقدام نمایند و هم کد مشتری که در این بخش به نحوه دریافت میانگین موجودی حساب مشتریان با شماره کارت خواهیم پرداخت.

با ورود به سامانه معدل حساب بانک مهر ایران از بین گزینه های شماره کارت و کد مشتری، اولی را انتخاب کنید.

پس از آن بایستی اطلاعات خواسته شده، یعنی شماره کارت، کد ملی و کد امنیتی را وارد کنید و منتظر دریافت پیامک به شماره موبایل ثبت شده در بانک بمانید.

پیامک ارسال شده را جهت احراز هویت وارد کرده و دکمه ارسال را کلیک کند.

سپس صفحه زیر نمایان می شود که پس از انتخاب حساب مورد نظر و تعیین بازه بر اساس «تاریخ ابتدا» و «تاریخ انتها» گزینه محاسبه را فشار دهید. معدل حساب و تسهیلات متعلق به شما بر اساس حساب و بازه زمانی انتخابی تعیین می گردد.

بانک ملی یکی دیگر از بانک های مطرح در کشور ایران است که افراد بسیار زیادی در این بانک افتتاح حساب کرده اند. با توجه به ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات غیر حضوری توسط بانک ها، هر یک از بانک ها سایت مختص به خود را راه اندازی نموده اند که در مقاله زیر به معرفی سایت بانک ملی پرداخته ایم.

دریافت میانگین موجودی حساب مشتریان با کد مشتری

مراحل دریافت میانگین موجودی حساب مشتریان با کد مشتری همانند دریافت آن با شماره کارت است. تنها تفاوت این می باشد که شما هنگام ورود به صفحه ابتدایی سامانه معدل حساب بانک مهر ایران بایستی گزینه کد مشتری را انتخاب نمایید و در این صورت در قسمت اطلاعات خواسته شده، با وارد کردن کد مشتری، کد ملی و عبارت امنیتی دریافت پیامک را انتخاب کنید و پس از آن مطابق با مراحل بالا پیش بروید.

کد مشتری از شکاره شبا استخراج می شود. به طور مثال، حسابی با شماره شبای IR1806002589000,3007306001 دارای کد مشتری 3007306 است.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه معدل حساب بانک مهر ایران داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

معدل حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب