فیلم جزیره عشق

فیلم جزیره عشق

دانلود سریال Love Isla d 2015 (جزیره عشق)

دانلود سریال جزیره عشق 2015 با زیرنویس فارسی

قبل از دانلود سریال جزیره عشق 2015 بهتره یک سری اطلاعات در مورد این سریال بهتون بدیم. سریال Love Isla d سال 2015 منتشر شده که در ژانرهای واقع نما, میشه قرارش داد. این سریال با حضور بازیگرانی مثل Iai S i li g, Maya Jama, A d é Fu ado, Ca he i e Agbaje, Ella Thomas, Geo ge Fe som, Jess Ha di g, Mehdi Ed o, Mi chel Taylo , Molly Ma sh, فیلمبرداری شده. برای دانلود سریال Love Isla d 2015 بهتره بدونین که محصول کشور بریتانیا, هستش و زبان اصلی سریال انگلیسی, هست.

داستان این سریال درباره شوی تلویزیونی Love Isla d درباره گروهی از شرکت کنندگان است که با لفظ ساکنین جزیره شناخته میشوند. آنها باید برای رفتن به مرحله بعد مسابقه با یک ساکن دیگر ازدواج کنند. در این شوی تلویزیونی از مردم عادی به جای سلبرتی ها استفاده شده است. برنامه ای سرشار از اتفاقات دراماتیک و رویدادهای عاشقانه.. در نهایت با توجه به امتیاز 5.210 که از سایت IMDB کسب کرده اگر علاقه مند دانلود سریال Love Isla d 2015 هستید، ما در سایت پینک سریال لینک های دانلود سریال جزیره عشق 2015 رو بصورت دوبله فارسی و یا با زیرنویس فارسی چسبیده یا به زبان اصلی برای شما یکجا جمع آوری کردیم که برای دانلود این سریال و مشاهده لینک های دانلود به آخر همین صفحه اسکرول کنید.

شوی تلویزیونی Love Isla d درباره گروهی از شرکت کنندگان است که با لفظ ساکنین جزیره شناخته میشوند. آنها باید برای رفتن به مرحله بعد مسابقه با یک ساکن دیگر ازدواج کنند. در این شوی تلویزیونی از مردم عادی به جای سلبرتی ها استفاده شده است. برنامه ای سرشار از اتفاقات دراماتیک و رویدادهای عاشقانه.

فیلم جزیره عشق

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب