حجم دهنده سینه

حجم دهنده سینه

قرص حجم دهنده سفت کننده فرم دهنده سینه سوماتولین (Soma oli e)

210,000 تومان

قرص حجم دهنده سفت کننده فرم دهنده سینه سوماتولین (Soma oli e) ایتالیا کوچکی سایز سینه ها و باسن , شل شدگی سینه و باسن و افتاده بودن سینه ها یکی از مواردی است که شاید در اندام بیشتر خانم ها وجود داشته باشد و بخواهند برای درمان آن اقدام کنند که یکی از بهترین روش های درمانی برای شلی سینه و باسن و فرم دهی و بالا کشیدن سینه ها و باسن و افزایش سایز سینه ها و باسن استفاده از کرم سینه و باسن موضعی گیاهی است که کرم بزرگ کننده فوری سینه و باسن سوماتولین ایتالیا یکی از بهترین ها در بین دیگر رقبای خود است با توجه به فرولاسیون گیاهی و استفاده موضعی از این کرم فرم دهنده و حجم دهنده سینه و باسن بانوان بدون هیچگونه عوارضی و کاملا طبیعی باعث رشد و حجم دهي سینه ها و باسن و سفت شدن سریع سینه ها و باسن می گردد

تحویل اکسپرس

پشتیبانی 24 ساعته

6 روز ضمانت بازگشت

ضمانت اصل بودن کالا

قرص حجم دهنده سفت کننده فرم دهنده سینه سوماتولین (Soma oli e) که از مواد صددرصد گیاهی و ارگانیک تشکیل شده است.  قرص حجم دهنده سینه که با تغیر سایز و افزایش گردش خون در مویرگهای نواحی مورد نظر باعث افزایش حجم و سفت شدن بافت بدن در ان نواحی میشود. قرص حجم دهنده سفت کننده فرم دهنده سینه سوماتولین (Soma oli e) از شرکت بزرگ ایتالیایی سوماتولین کوزمتیک که قدیمیترین کارخانه ارایشی و بهداشتی و تحقیقاتی در ضمینه حجم دهی اندام خانمها با بیش از پنجاه سال قدمت این بار نیز با ارایه محصول جدید و منحصربه فرد خود در سال 2019 این ادعارا دارد که باز هم این محصول جدید هماننده کرمهای این شرکت که همیشه رضایت بالایی در جهان را داشته اند

مکانیسم اثر قرص سوماتولین :

قرص سفت کننده سینه سوماتولین (Soma oli e) با منشا کاملا طبیعی دارای کنستانتره آووکادو – سویا – پروگلیکان – زنجبیل – باعث سرعت بخشیدن به خون رسانی در مویرگهای اندامی سینه و باسن در خانمها و ابرسانی تا سه برابر و جذب پروتین در این اندام میشود وبا بالابردن مقداری انزیم سایکلوا و اسیژ در نواحی باعث سفت شدن اندام در خانمها میشود. ویتامین D3 موجود در فرم دهنده سینه سوماتولین از منابع طبیعی تهیه شده است تا از کمبود این ویتامین که در تمام سنین در جهان وجود دارد تامین شود و به عملکرد بیشتر رازیانه در خانم ها کمک میکند. رازیانه دارای خاصیت هورمونی بوده و به دلیل بالا بردن استروژن مصرف ان به خانمها پیشنهاد میشود و در مکمل حجم دهنده سوماتولین از ان استفاده شده است.

ترکیبات سوماتولین :

روش مصرف سفت کننده سوماتولین :

بهترین حالت مصرف حجم دهنده ها روزانه فقط یک قرص همراه با شیر -شیر سویا ویا سویا میباشد. سوماتولین پایه غیرورزشی داشته ولی اگر همرا با ورزش باشد اثر سفت کنندی و برجسته کنندگی بالاتری خواهد داشت. میزان جوابدهی بستگی به بدن شخص دارد ولی میانگین نتیجه تا دوسایز در دوماه بوده است.

لازم به ذکر است که تمامی محصولاتی که در فروشگاه آنلاین الماس لاغری ارائه می شود با ضمانت اصل بودن کالا همراه است و از بالاترین کیفیت برخوردار است.

موارد منع مصرف :

در دوران شیردهی ویا بارداری اشخاص زیر هجده سال ویا بالای شصت سال افراد دارای بیماری قلبی

عوارض جانبی قرص حجم دهنده

با توجه به گیاهی بودن سوماتولین عوارض جانبی خاصی متوجه شخص مصرف کننده نمی باشد.

لینک فروشگاه

لینک منبع

موفق باشید.

قرص حجم دهنده سفت کننده فرم دهنده سینه سوماتولین (Soma oli e)

حجم دهنده سینه

شصت عدد قرص برای مصرف دو ماه

ایتالیا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

حجم دهنده سینه

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب