تعبیر خواب مورچه در خانه

تعبیر خواب مورچه در خانه

تعبیر خواب مورچه

تعبیر دیدن مورچه در خواب چیست؟

مورچه و موريانه نيز از حشرات مزاحم و زيانکار هستند و تعبيري در حدود ملخ دارند. روي هم رفته ديدن آن ها هم در خواب خوب نبست و زيان است و آسيب و گزند و شايد آفت و بلا و مصيبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

تعبیر خواب مورچه به روایت حضرت دانیال

راه رفتن مورچه روی بدن در خواب نیکو نیست و بیشتر دلالت بر انجام اموری هست که سرانجام خیر و یا نکی ندارند که البته این خواب بستگی به شرایط و چگونگی ان نیز دارد.

تعبیرخواب مورچه به روایت یوسف نبی

تعبیر خواب مورچه بالدار، مورچه های ببالدار در خواب های ما به نشانه ریخت و پاش – ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان – جمع شدن دوستان قدیمی می باشد.

تعبیرخواب مورچه به روایت شیخ طوسی

مورچه های سیاه و ریز در خواب بیشتر نمادی از زیاد شدن رزق و برکت اهل خانه است اما اگر آن ها را کشتی یا راندی نیکو نیست.

تعبیر خواب دیدن مورچه به روایت محمد ابن سیرین

تعبیر خواب مورچه بزرگ و سیاه، اگر دیدی مورچه سیاه و درشتی روی بدنت راه میرود و غذا در دهان دارد نیکو است و به معنی تامین مالی – افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.

تعبیر خواب کشتن مورچه، اگر دیدی با دستان خودت و یا وسایل دیگری اقدام به کشتن مورچه ها میکنی به نشانه نشان مردم فرومایه است، از طرف آنها اذیت می شوید، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.

اگر دیدی به تو دوست اشنا و یا همسایه بسته ای داد که داخلش مورچه بود و این را به عنوان هدیه گرفتی به معنی شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد.

تعبیر خواب دیدن مورچه به روایت اسماعیل بن اشعث

تعبیر خواب مورچه زرد، دیدن مورچه های زرد و فرقی ندارد کوچک یا بزرگ نشانه عدل و انصاف است، از عدل و درستی حکم می کند ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه می باشد.

تعبیر خواب حمله مورچه ها، اگر دیدی مورچه های زیادی به تو حمله کرده اند و در حال خوردن گوشت بدنت هستند و تو فریاد و ناله میکنی جای نگرانی ندارد و شاید شما با دیدن چنین رویایی وحشت کنید که نکند تفسیر و معنی بدی داشته باشد در جایی که این خواب به معنی همسر با وفا – در سنت عبری و عربی سمبل بی گناهی – زیبایی و کمروئی – در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

اگر خواب دیدی مورچه ای با رنگ سیاه و جثه ی بزرگ روی بدنت راه میرود تعبیرش این است که دست به کار یا شغلی میزنی که بزودی از انجام آن پشیمان می شوی.

تعبیرخواب مورچه دیدن به روایت امام صادق

تعبیر خواب پا گذاشتن روی مورچه، دیدن مورچه های بزرگ و کوچک در خواب کشتن آن ها و پا گذاشتن روی آن ها بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد.

تعبیر خواب مورچه مرده، اگر در خوابت تعدادی مورچه را دیدی که مرده هستند و حرکتی نمیکنند به سه معنا میباشد حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور

اگر دیدی مورچه های مرده داخل لباست (آستین) و یا روی بدنت هستند به معنی مسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک بودن.

خواب های مرتبط با مورچه

☺ تعبیر خواب «مورچه» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «مورچه» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

تعبیر خواب مورچه در خانه

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب