تعبیر خواب لباس نو

تعبیر خواب لباس نو

تعبیر خواب لباس

تعبیر دیدن لباس در خواب چیست؟

دیدن لباس در خواب بسیار رایج است و تقریباً هر فردی در خواب‌های خود لباس با رنگ های مختلف را دیده است اما تعبیر خواب لباس چیست؟

اگر در خواب ببینید لخت هستید و لباس بر تن ندارید دچار وحشت و هراس می شوید و موردی پیش می آید که احساس ضعف و ناتوانی می کنید.

اگر از کسی در خواب لباس هدیه بگیرید یا از فروشگاهی لباس شیک و آبرومندی بخرید نشان آن است که حرمت شما زیاد می شود و امنیت حاصل می نمائید ولی اگر کسی به شما لباس فقیرانه ای بدهد به قدر نفرت و کراهتی که در شما پدید می آید زیان می کنید و آسیب می بینید.

اگر ببینید لباس غواصی مشکی پوشیده اید ریسک می کنید و دست به یک آزمایش بزرگ می زنید و برای تحصیل چیزی که دوست دارید و می طلبید به استقبال خطری مسلم می روید.

اگر ببینید لباس زنانه پوشیده اید آبروی شما مطرح می گردد و به شما تهمت می زنند یا در دادگاهی مورد سئوال و مواخذه قرار می گیرید. اگر زنی در خواب ببیند که لباس مردانه پوشیده کار و وظیفه ای دشوار به عهده او واگذار می شود یا داوطلبانه می پذیرید.

اگر در خواب بببینید که چندین دست لباس دارید تکلیف و وظیفه و تعهدات شما زیاد می شود. اگر در خواب ببینید لباستان تنگ است و در فشار قرار می گیرید و این فشار یا شغلی است یا خانوادگی. اگر در خواب ببینید لباس راحت و گشادی پوشیده اید فراغت می یابید یا روزی شما فراخ می شود.

تعبیر خواب لباس های زنانه

تعبیر خواب لباس؛ امام جعفر صادق

دیدن لباس درخواب هفت وجه است.

اول: دین پاك. دوم: توانگری. سوم: عز و جاه. چهارم: منفعت. پنجم: عیش خوش. ششم: عمل. هفتم: عدل.

تعبیر دیدن لباس نو در خواب؛ محمد بن سیرین

تعبیر خواب انواع لباس؛ ابراهیم کرمانی

اگر بیند در تن او لباس مهتران بود، دلیل بزرگی بود. اگر بیند لباس فاسقان داشت، دلیل معصیت است. اگر دید كه لباس سلاطین پوشیده بود، دلیل كه كارش به نظام گردد.

تعبیر خواب لباس نو؛ منوچهر مطیعی تهرانی

جامه (لباس) معنی عام دارد. به قبای بلند و گشاد و دراز اطلاق نمی شود بل که به مجموع چیزهایی که می پوشیم جامه گفته می شود. کت و شلوار ، پیراهن، جلیقه، و احیانا بارانی و پالتو. همه این ها جامه هستند یا فرد فرد به جای خود جامه نامیده می شوند.

در خواب لباس حیثیت و آبروی مرد یا کسب و کار او می باشد و طبعا اگر لباسش تمیز و شیک و نو باشد بیننده خواب مردی است آبرومند و شریف با کسب و کاری خوب و پر درآمد و چنانچه لباسش بد و ناموزون و کثیف و پاره باشد شخصی است بی آبرو که کار و حرفه خوبی هم ندارد.

این یک تعبیر کلی است نسبت به لباس اما لباس می تواند از جنس های مختلف و حالات گوناگون و رنگ های متفاوت باشد که هر یک تعبیری خاص خود دارد.

اگر در خواب دیدید لباسی به تن دارید که ظاهرش تمیز است و خوب و شکیل اما باطن و زیر آن چرک و کثیف و پاره و مندرس است مردی هستید که مردم جامعه شما را شریف و محترم می دانند در حالی که خودتان می دانید مستحق این احترام و شرافت نیستید و به نا حق خود را متقی و منزه نشان داده اید.

عکس این هم درست است یعنی اگر ظاهر لباس شما کثیف و مندرس بود اما زیر جامه ای پاک و پاکیزه و نو و اطو شده پوشیده اید مردی هستید که جامعه با چشم بد به شما می نگرد و کارهایی کرده اید که در حق شما بد قضاوت می کنند ولی در باطن انسانی پاک و شریف هستید که قدرتان شناخته نشده.

اگر در خواب ببینید که لباسی لکه دار پوشیده اید خوابتان می گوید که به شما بهتان می زنند و اگر لباسی زرد پوشیده باشید خواب از یک بیماری خبر میدهد.

لباس ابریشمین فریب و نیرنگ است و جامه پشمین مال و خواسته است که نصیب شما می شود.

چنان چه در خواب ببینید که لباس شما پاره شده رازتان فاش می گردد و اگر این دریدگی پشت جامه شما بود به شما تهمت می زنند در حالی که بی گناهید. اگر در خواب ببینید لباسی چرک و کثیف به تن دارید گرفتار غم و اندوه می شوید.

لباس مشکی شوکت و اعتبار است. جامه سرخ خرمی است یا خشم و لباس سبز را لباس بهشتیان دانسته اند که پوشیدنش مبارک است و میمنت دارد.

لباس سرخ را معبران برای زنان خوب دانسته اند ولی برخی نوشته اند که برای مردان خوب نیست.

اگر در خواب ببینید که لباس می دوزید، هر چه باشد فرق نمی کند از زیر جامه گرفته تا کت و شلوار و پالتو نشان آن است که به سفر می روید و سفر شما به قدر همان جامه ای که می دوزید اهمیت دارد و طول می کشد چنان چه یک زیر پیراهنی ساده می دوزید سفر طولانی و مهم نیست ولی اگر پالتوئی بلند و کلفت می دوزید سفرتان طولانی و دارای اهمیت زیاد است.

تعبیر خواب لباس بیمارستانی

لباس بیمارستان در خواب نشانگر آسیب پذیری یا مراقبت از دیگران است. اگر خواب دیده اید که لباس تان را در آورده و لباس بیمارستانی را به تن کرده اید، این نشان می دهد که نسبت به قبل آسیب پذیر تر شده اید و بخشی از قدرت خود را کنار می ‌گذارید تا کس دیگری از شما مراقبت کند.

تعبیر خواب پیراهن

کوششی که ما برای حفظ حیثیت و آبروی خویش یه عمل می آوریم در خواب های ما به صورت پیراهن و پیراهنی که خودمان بر تن داریم ظاهر می شود و چگونگی پیراهنی که پوشیده ایم موقعیت اجتماعی ما را نشان می دهد.

اگر در خواب ببینیم که پیراهنی نو و تمیز و شیک به تن داریم خواب ما می گوید موقعیت اجتماعی خوبی خواهیم داشت و درباره ما به نیکی یاد می کنند.

چنان چه ببینیم که پیراهنی چرک و کثیف و پاره یا وصله دار پوشیده ایم گویای آن است که موقعیت مناسبی در اجتماع خویش نداریم و دیگران به ما وقعی نمی نهند و سخنان ما را به پشیزی نمی خرند.

ادامه خواب: پیراهن پاره در خواب

لباس پنبه ای آبرو و احترام است بخصوص اگر سفید باشد نیک نامی و شرف است.

لباس پنبه ای اگر سبز باشد فرح و شادی است که به زندگی شما وارد می شود.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب ژاکت

☺ تعبیر خواب «لباس» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «لباس» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

تعبیر خواب لباس نو

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب