پرداخت اقساط بانک مهر ایران

پرداخت اقساط بانک مهر ایران

وام بانک مهر ایران | بررسی جزئیات 10 وام بانک مهر ایران

وام بانک مهر ایران | بررسی جزئیات 10 وام بانک مهر ایران

وام‌های بانک مهر ایران از جمله وام‌های قرض‌الحسنه (بدون سود، بدون کارمزد) در سیستم بانکی کشور هستند. همواره بانک مهر با ارائه‌ی طرح‌های مختلف تسهیلاتی در تلاش است امکان دریافت وام برای همه‌ی افراد جامعه را ایجاد کند. در این مقاله به بررسی تمام شرایط و جزئیات 10وام بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران پرداختیم. همچنین در پایان مقاله یک وام فوری را معرفی کرده‌ایم.

فهرست مطالب

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مهریار بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام ۳۰۰میلیون تومانی طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران با افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک و خواب سپرده‌ی حداقل 3ماه، اعطا می‌شود. بانک مهر ایران برای این وام سودی درنظر نگرفته است اما کارمزد 4درصدی برای تأمین هزینه‌های خود تعیین کرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 36ماهه است و برای ضمانت نیاز به 3ضامن رسمی است.

شرکت‌هایی که تمایل به ارائه‌ی خدمات وام برای کارکنان خود را دارند، با استفاده از این طرح این خدمت را عملی می‌کنند. این شرکت‌ها با ارائه‌ی سندهای اساسنامه‌ی شرکت، پروانه‌ی فعالیت، چک برای ضمانت و روزنامه‌ی رسمی امکان دریافت وام برای کارکنان خود را ایجاد می‌کنند. همچنین کارمندان این شرکت‌ها با استفاده‌ از برگه‌ی کسر از حقوق و معرفی‌نامه وام خود را دریافت می‌کنند.

از دیگر مزایای طرح مهریار بانک مهر برای کارمندانی که شرکت آن‌ها با بانک قرارداد دارد این است که به‌صورت ضربدری می‌توانند ضامن یکدیگر شوند.

وام‌های قرض‌الحسنه از جمله وام‌های بسیار پرطرفدار در سیستم بانکی کشور هستند. دلیل استقبال مردم از وام‌های قرض الحسنه، سود و کارمزد کم (گاهی هم صفر درصد) با بازپرداخت‌های مناسب است. دو بانک پیشرو در پرداخت وام‌های قرض الحسنه، بانک مهر ایران و رسالت هستند؛ به همین علت خواندن مطلب آشنایی با وام‌های بانک رسالت نیز پیشنهاد می‌شود:

وام بانک رسالت | بررسی جزئیات تمام وام‌های بانک رسالت

وام ۲۰۰ میلیون تومانی نقدی بانک قرض‌ الحسنه‌ ی مهر ایران

وام ۲۰۰ میلیون تومانی نقدی بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران به همه‌ی کسانی که حساب قرض‌الحسنه و معدل حساب حداقل 3ماه در بانک مهر دارند، پرداخت می‌شود. برای طرح 200میلیون تومانی نقدی،  سود و کارمزد 4درصدی در نظر گرفته شده است و بازپرداخت 60ماهه دارد.

متقاضیان وام این طرح نباید چک برگشتی و بدهی به بانک داشته باشد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی امتیازی بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام ۲۰۰میلیون تومانی امتیازی بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران با داشتن 3 تا 12ماه معدل حساب در حساب قرض‌الحسنه‌ اعطا می‌شود. حداکثر مدت بازپرداخت 60ماهه و سود 4درصدی دارد.

هر مقدار سپرده‌ که برای کسب معدل حساب در حساب قرض‌الحسنه‌ی خود قرار می‌دهید، بعد از گرفتن اعتبار قابل برداشت و مسدودی سپرده برای طرح امتیازی بانک مهر در نظر گرفته نشده است.

وام ۱۵۰ میلیونی طرح ۲ در ۱ بانک قرض‌ الحسنه‌ ی مهر ایران

در طرح ۲ در یک بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران با افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه دو بار تسهیلات دریافت می‌کنید. در تسهیلات اول، یک روز بعد از افتتاح حساب، تا 95درصد سپرده‌ی حساب خود (تا سقف 150میلیون تومان) اعتبار دریافت می‌کنید. وام اول سود یک درصدی دارد و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط 60ماهه است.

خوب است بدانید بعد از دریافت وام اول، سپرده‌ی شما تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط، نزد بانک باقی خواهد ماند. همچنین برای دریافت تسهیلات اول نیاز به ضامن رسمی نیست. (سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت در نظر گرفته می شود.)

بعد از تسویه‌ی کامل تسهیلات اول (حداقل 6ماه از دریافت وام اول گذشته باشد)، می‌توانید برای دریافت تسهیلات دوم اقدام کنید. میزان اعتباری که در تسهیلات دوم اعطا می‌شود به میانگین باقی‌مانده‌ی سپرده‌ی شما و بازپرداخت اقساط ماهانه‌ی وام اول، وابسته است. مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 60ماهه و سود وام دوم 4درصدی است. برای گرفتن وام دوم باید یک ضامن رسمی معرفی کنید.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران برای کسانی که حساب واریز حقوق آن‌ها در بانک مهر هست، در نظر گرفته شده است. در این طرح؛ بدون ضامن، به شرط اعتبارسنجی بانک مرکزی (داشتن رتبه‌ی اعتباری B ،A یا C) و نامه‌ی کسر از حقوق، تا سقف ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنید.

در طرح بدون ضامن برای مشاغل مختلف، طبق دستورالعمل تصویب شده، شرایط متفاوتی را در نظر گرفته‌اند؛ این شرایط از این قرار هستند:

2. شرایط دریافت وام بانک مهر برای کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی که حساب واریز حقوقشان در این بانک است (غیر از موارد بند ۱):

چه مواردی برای رتبه‌ی اعتباری بانک مرکزی بررسی می‌شوند؟

این وام سود 4درصدی دارد و بازپرداخت 36ماهه برای وام 50میلیونی و بازپرداخت 48ماهه برای وام 100 میلیونی در نظر گرفته شده است.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح حمایت فرد حقیقی بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام طرح حمایت فرد حقیقی بانک قرض‌‌الحسنه‌ی مهر ایران با به امانت گذاشتن قسمتی از مبلغ تسهیلات مورد نیاز خود، به صندوق اجتماعی شعبه (بر اساس انتخاب متقاضی وام، ۴۰، ۵۰ یا ۵۵ درصد) تا سقف 100میلیون تومان پرداخت می‌شود.

بازپرداخت وام طرح حمایت فرد حقیقی 36ماهه تعیین شده است. این وام یک سود 2درصدی برای صندوق اجتماعی شعبه و یک سود 4درصدی برای بانک دارد.

برای مثال:

وام‌گیرنده، وام 50میلیون تومانی با بازپرداخت 36ماهه را می‌خواهد؛ پس باید مبلغ 25میلیون تومان در حساب پس‌انداز خود سپرده‌گذاری کند. بعد از گذشتن مدت زمانی (حداقل 3ماه) و تکمیل پرونده‌ی وام، 25میلیون تومان از محل بانک با کارمزد 4درصدی و 25میلیون تومان از محل صندوق اجتماعی شعبه با کارمزد ۲درصدی در حساب پس انداز متقاضی با بازپرداخت ۳۶ماهه واریز خواهد شد.

توجه کنید مبلغی که به حساب سپرده‌ی خود واریز می‌کنید، تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی کالا کارت بانک قرض‌ الحسنه‌ ی مهر ایران

1۰۰میلیون تومان وام خرید کالای بانک مهر ایران در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش داده می‌شود. سود این تسهیلات 4درصد است. بازپرداخت اقساط این وام بانک مهر، به انتخاب متقاضی و تا سقف 24ماه قابل تغییر است.

وام ۸۰ میلیون تومانی طرح دوم پیوند بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام ۸۰میلیون تومانی طرح دوم پیوند بانک قرض‌‌الحسنه‌ی مهر ایران را با افتتاح حساب و واریز ماهیانه مبلغی به این حساب دریافت اعطا می‌شود. میزان اعتبار دریافتی این وام بانک مهر، براساس میانگین حساب قرض‌الحسنه، به مدت 5سال تا سقف 80میلیون تومان محاسبه می‌شود. البته امکان کاهش مبلغ سپرده‌ی ماهیانه و افزایش تعداد سال‌های سپرده‌گذاری فراهم شده است.

برای مثال:

وام‌گیرنده می‌تواند با سپرده‌گذاری مبلغ ۱۸.۴۰۰.۰۰۰ ميليون تومان به مدت پنج سال، 80ميليون تومان وام با بازپرداخت ۶۰ماهه پس از پنج سال بگیرد یا وام‌گیرنده می‌تواند با سپرده‌گذاری مبلغ ۷.۸۵۰.۰۰۰تومان به مدت 10سال، 80ميليون تومان وام با بازپرداخت ۶۰ماهه بگیرد.

وام ۳۰ میلیون تومانی طرح امتیازی بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام 30میلیون تومانی طرح امتیازی بانک قرض‌‌الحسنه‌ی مهر ایران را با افتتاح حساب و واریز مبلغ ماهیانه به این حساب بگیرید. این طرح تسهیلاتی بانک مهر مانند سایر وام‌های این بانک، برای دریافت نیاز به معدل حساب است.

بازپرداخت 60ماهه برای این وام تعیین شده است و برای گرفتن وام تا مبلغ 10میلیون تومان نیاز به معرفی یک ضامن رسمی و برای دریافت مبلغ وام بیشتر از 10میلیون تومان نیاز به معرفی دو ضامن رسمی دارید.

سود و کارمزد این وام برحسب مقدار وام و بازپرداخت آن مقدار متفاوتی دارد. در جدول زیر جزئیات سود و کارمزد را بیان کردیم:

وام ۳۰ میلیون تومانی طرح اعتبار در حساب جاری بانک قرض‌ الحسنه‌ ی مهر ایران

وام ۳۰میلیون تومانی طرح اعتبار در حساب جاری بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران همانند تعدادی از وام‌هایی که پیش از این توضیح دادیم با ایجاد میانگین حساب 3 تا 12ماهه تا سقف 30میلیون تومان اعطا می‌شود. بازپرداخت 24 تا 48ماهه بر حسب مدت زمان خواب سپرده تعیین می‌شود. سود این وام همانند اکثر وام‌های بانک مهر 4درصدی است.

جمع‌بندی

همانطور که خواندیم با داشتن معدل (میانگین) حساب و ضامن رسمی بسیاری از وام‌های بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر را برحسب شرایط و نیازتان می‌توانید دریافت کنید. شرط مشترک در گرفتن همه‌های این وام‌ها نداشتن سابقه‌ی چک برگشتی و بدهکاری به بانک است.

برای دریافت وام فوری و بدون ضامن رسمی روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت وام قسطا

منبع: سایت بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران

دسته بندی شده در:

اشتراک گذاری مقاله:

پرداخت اقساط بانک مهر ایران

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب