پدر و مادر توماج صالحی

پدر و مادر توماج صالحی

اطلاعات جديد بولتن نيوز از توماج صالحی شوهر اول مادرش اعدام شد وي فردا تحويل زندان اصفهان مي شود

گروه اجتماعی: توماج صالحي به دلیل ادعای بدون سند و کذب با تشکیل پرونده جدید قضایی بازداشت شد، فردا جمعه تحويل زندان اصفهان مي شود.

به گزارش خبرنگار بولتن نيوز، توماح صالحی که روز شنبه 27 آبان امسال از زندان مركزي اصفهان آزاد شده بود، بعد از آزادي از زندان، ادعاهاي بدون سند و کذب مبني بر ضرب و شتم داشت.

وي كه به دنبال ديده شدن است با هدف بازداشت مجدد اين ادعاهاي كذب را مطرح كرده است. از جمله اينكه مدعی ضرب و شتم به خود و طرح شکایت از برخی افراد شده بود که بررسی پرونده قضایی اخیر وی و استعلام از مراجع قضایی نشان می‌دهد نه وي و نه وکیلش تاکنون هیچ شکایتی از ضابط و یا قضات پرونده ثبت نکرده‌اند.

يك منبع آگاه به خبرنگار بولتن نيوز گفت: با تشکیل پرونده جدید قضایی وي امروز پنچ شنبه بعد از 12 روز آزادي، مجددا بازداشت شد.

اين منبع آگاه گفت: وي فردا جمعه تحويل زندان اصفهان مي شود.

توماج صالحي اهل شاهين شهر اصفهان و در ابتدا با پدرش در همين شهر زندگي مي كرد. وي در سن 12 سالگي مادر خود را از دست مي دهد و از پدر جدا شده و بدور از پدر در شاهين شهر زندگي مي كند.

وي برادر و خواهر تني ندارد و با آنكه مجرد است، زندگي در تنهائي را انتخاب كرده است.

بر اساس اطلاعات رسيده به خبرنگار بولتن نيوز خانواده مادري وي در دهه شصت ارتباطاتي با منافقين داشتند و حتي شوهر اول مادرش به دليل ارتباط با منافقين اعدام شد.

توماج صالحی سال گذشته در اغتشاشات نقش آفرینی می‌کرد و با انتشار ویدئوهای تحریک کننده در شعله ور شدن درگیریها نقش داشت.

وي روز شنبه 27 آبان با قرار وثیقه حدود یک میلیارد تومانی موقتا از زندان اصفهان آزاد شده بود.

يكي از قضات مطرح دیوانعالی کشور با بررسي پرونده اش، خواستار بررسی مجدد پرونده‌اش در دادگستری شد و به همين دليل وي موقتا آزاد شد.

پدر و مادر توماج صالحی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب