وام بانوان بانک مهر ایران

وام بانوان بانک مهر ایران

انواع وام فوری بانوان در سال 1402 بررسی شرایط دریافت فوری

در این مقاله از دیجی وام تمام انواع وام فوری بانوان و زنان خانه دار در سال 1402 را برای شما همراه با جزییات کامل و شرایط دریافت هر کدام گردآوری کرده ایم. 

در حال حاضر تعداد بانک هایی که طرح ویژه وام بانوان را داشته باشند انگشت شمار هستند و فقط بانک های دی, سینا, کشاورزی, مهر ایران و بانک کارگشایی قادر به ارائه این طرح ها هستند که در ادامه هر کدام را به همراه شرایط دریافت برای شما بررسی کرده ایم.

وام 50 میلیون تومانی بانوان بانک دی

در طرح ویژه  وام بانوان بانک دی بانوانی که از قبل نزد شعبه‌های این بانک دارای حساب هستند یا بانوان فاقد حساب می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه با حداقل مبلغ ۲ میلیون تومان و ایجاد میانگین حساب از این تسهیلات در قالب کارت اعتباری بهره‌مند شوند. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است که جزئیات بیشتر در جدول زیر برای شما آورده شده:

در صورتیکه سپرده شما نزد بانک مسدود شود، سود  تسهیلات ۱۰ درصد و به صورت آنی پرداخت خواهد شد.

سپرده مسدودی تا زمان تسویه کامل وام مسدود است

سپرده اولیه تا زمان تسویه کامل وام نزد بانک مسدود می‌شود

۵۶۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه

امکان واگذاری امتیاز دریافت تسهیلات به همسر یا فرزندان و ارائه خدمات بیمه‌ای مانند ارائه تخفیف در انواع بیمه‌نامه برای افتتاح‌کننده حساب یا همسر و فرزندان وی از مزایای جانبی این طرح است.

شرایط وام بانوان بانک دی چیست؟

وام طرح ویژه بانوان بانک دی مخصوص بانوان خانه‌ دار و شاغل است که با شرایط زیر پرداخت می‌شود.

بخوانید???? مشاغل خانگی برای بانوان خانه دار

شاغل بودن دريافت‌کننده تسهيلات: در صورتی‌که افتتاح‌ کننده حساب شاغل باشد، می‌تواند از مزايای تسهيلات بهره‌ مند شود. ولی این وام قابل انتقال به اقوام درجه یک شامل فرزندان و همسر است.

سپرده لازم برای این تسهیلات قرض‌الحسنه جاری است بر اساس جدول زیر:

زمان بازپرداخت تسهیلات بلافاصله یک ماه پس از واریز مبلغ مسدودی است.

وام گیرنده می‌ تواند از خدمات بیمه‌ای شامل موارد زیر نیز بهره‌مند شود:

برای دریافت این تسهیلات به ازای هر ۲۵ میلیون تومان نیاز به ارائه یک ضامن رسمی است و همچنین سقف وام ۵۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان ارائه می‌شود. یعنی حداقل ۲ ضامن نیاز دارید.

وام 20 میلیونی بانوان طرح یاس بانک سینا

وام طرح یاس بانک سینا با هدف نقش آفرینی بیشتر بانوان خانه دار و شاغل در اقتصاد خانواده از طرف بانک سینا به اجرا درآمده که در این طرح متقاضیان می توانند وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان در قالب کارت اعتباری دریافت کنند.

سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماه (۳ سال) است. در این طرح زنان خانه دار می توانند کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی و بانوان شاغل کارت اعتباری ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومانی دریافت کنند. مبلغ اقساط ماهانه وام بانوان بانک سینا 723,048 تومان است.

وام 250 میلیونی بانوان طرح آذین بانک سینا

در وام طرح آذین بانک سینا بانوان متقاضی این وام می توانند با سپرده گذاری در بانک سینا تا میزان ۸۰ درصد سپرده خود تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان وام فوری دریافت کنند.

میزان سود این وام ۵ درصد سالانه و مدت زمان بازپرداخت آن نیز حداکثر ۳۶ ماه می باشد.

اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت وام بانوان از بانک سینا در طرح آذین در جدول زیر برای شما آورده شده است.

وام طرح اندوخته بانوان بانک مهر ایران

در وام طرح اندوخته بانوان بانک مهر زنان خانه دار متقاضی این وام ابتدا باید یک حساب سپرده در این بانک داشته باشند و سپس با واریز ۴ مرحله ای مبلغ مشخص به حساب خود مشمول دریافت این وام می شوند. سود این وام ۴ درصد است و حداکثر مدت زمان باپرداخت آن ۳۶ ماهه است.

طبق جدول زیر واریز وام به بانوان در این طرح ۴ مرحله ای است و در مجموع ۴۱ میلیون تومان است.

وام فوری بانوان بانک کشاورزی

بانک کشاورزی همیشه در تلاش بوده که تمام زنان شهری و روستایی ، به این منابع دسترسی داشته و در فعالیتهای اقتصادی سهیم و شریک باشند. یکی از این خدمات طرح «وام بانوی ایرانی بانک کشاورزی» است که با هدف گسترش اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی لازم برای زنان،کمک به اقشار آسیب‌ پذیر و فقر زدایی از جامعه زنان کشور ، آشنایی زنان شهری و روستایی با فعالیت‌های بانکی و تشویق آنها برای سپرده‌گذاری و پس‌انداز و به طور کلی بانک پذیر کردن آنان طراحی شده است .

همه بانوان با مراجعه به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور می توانند ضمن افتتاح «حساب سپرده سرمایه گذاری (1%) بانوی ایرانی» از مزایای این حساب که شامل دریافت وام مرابحه با نرخ سود ویژه است استفاده کنند.

شرایط دریافت وام فوری بانوان بانک کشاورزی در تصویر زیر برای شما آورده شده است. ضمنا پرداخت این وام بدون ضامن و با پشتوانه حساب انجام می شود.

وام بانوان با ضمانت طلا بانک کارگشایی

بانک کارگشایی طرح جالبی برای وام دادن به زنان خانه دار اجرا می کند به این صورت که با وثیقه گذاشتن طلای خود در این بانک می توانید بدون ضامن از مبلغ ۲ تا ۲۰ میلیون تومان وام فوری دریافت کنید.

ضمانت مورد نیاز برای دریافت وام ۲ میلیون تومانی ۳۰ گرم طلا و برای وام ۲۰ میلیون تومانی بانوان ۱۰۰ گرم طلا است. سود وام در حالت ۲ میلیون سالانه ۴ درصد است و در صورتی که وام ۲۰ میلیون تومانی را دریافت کنید سود آن ۲۰ درصد خواهد بود.

برای این وام بانوان نیازی به پرداخت ماهانه اقساط ندارند و می توانند پس از یک سال بصورت یکجا مبلغ وام و سود آن را به بانک برگردانند. طلای مورد نیاز برای این وام فقط تزئینی ها مورد قبول است و سکه طلا بعنوان ضمانت مورد قبول واقع نمی شود.

در این مطلب سعی کردیم تمام انواع وام فوری بانوان در سال 1402 را با جزییات و شرایط دریافت هر کدام بررسی کنیم. اما همواره دریافت وام فوری از بانک با چالش هایی همراه است.

پس چنانچه شما موفق به دریافت هیچکدام از موارد بالا نشدید و یا مشمول دریافت وام فوری بانوان از بانک نیستید, می توانید در دیجی وام نیاز فوری خود به وام را در کمترین زمان ممکن رفع کنید. اطلاعات بیشتر را با کلیک روی دکمه زیر ببینید.

وام بانکی فوری ۶۰۰ میلیون به بالا در تهران و سراسر کشور

فروش وام کالا کارت ۱۵۰ میلیون تومانی در اصفهان

فروش وام ازدواج ۳۵۰ میلیون تومانی در اهواز

امتیاز وام رسالت ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در کرج

واگذاری امتیاز وام ۱۲۰ میلیون تومانی در تهران

فروش وام ازدواج ۳۰۰ میلیون تومانی در قم

وام 50 میلیون تومانی بانوان بانک ملت

نرخ سود وام برای دارندگان حساب سپرده کوتاه‌ مدت 15 درصد و برای دارندگان حساب بلند‌‌ مدت 18 درصد محاسبه خواهد شد.

برای دریافت وام در قالب کارت اعتباری پرنیان پلاس، متقاضی به انتخاب خود حساب کوتاه یا بلند مدت بانک ملت افتتاح خواهد کرد.

نرخ سود سپرده برای حساب بلند مدت 15 درصد و برای حساب کوتاه مدت 10 درصد خواهد بود.

حساب بلند مدت:

حساب کوتاه مدت:

این طرح منقضی شده است

وام بانوان بانک مهر ایران

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب